MAN WITH A MISSION Seven Deadly Sins 和訳

MAN WITH A MISSION Seven Deadly Sins 和訳

 

Wow oh oh oh oh oh
The pain and the pleasure All come together
痛みも喜びも全て噛み締めて
There is no reason why
そこに理由なんていらない
The pain and the pleasure All come together
痛みも喜びも全て抱きしめて
There's no reason why
僕に理由なんていらない

 

I got my demons They don't know
自分の中には悪魔がいる、奴らは知らない
I'm fierce enough to let them go
僕にはお前たちを解き放つ力があるということを
It's like a fire A stranglehold
それは炎のようで、束縛のようでもある
I wish I was invincible
僕は無敵だったらいいのに

 

Hello desire You're my old friend
やぁ欲望よ、我が旧友よ
But I don't need you here again
僕は二度と会いたくなかったんだけど
Just take a walk Go back inside
散歩でもするような感じで、さっさと引っ込むんだ
I'll see you on the other side
僕は向こうで待っているよ

 

彷徨い問う者も 戸惑い請う者も
全ての罪を越え

 

Wow oh oh oh oh oh
The pain and the pleasure All come together
痛みも喜びも全て噛み締めて
There is no reason why
そこに理由なんていらない
The pain and the pleasure All come together
痛みも喜びも全て抱きしめて
There's no reason why
僕に理由なんていらない

 

I get the feeling down below
僕は中で感じる
It's coming back to take control
奴が僕をコントロールしようとしているのを
It's like a fire A stranglehold
それは炎のようで、束縛のようでもある
I feel like I'm a criminal
まるで僕が罪を犯してるように感じるんだ

 

One criminal
1.罪深い
Two animal
2.獣のようで
Three typical
3.典型的な
Four breakable
4.壊れやすい
Five I can't fight it
5.もう耐えられない
Six I can't fight it
6.もう耐えられない
Seven I can't fight it
7.もう耐えられないよ
So I hide it
だから隠すことにしたんだ
People falling into the seven deadly sins
七つの大罪を犯した人々

 

彷徨い続け 辿り着いた
光を求め 願いよ叶え
あらゆる罪を越えて

 

Wow oh oh oh oh oh
The pain and the pleasure All come together
痛みも喜びも全て噛み締めて

 

Wow oh oh oh oh oh
There's no reason There's no reason
そこに理由なんていらない、いらないさ
That's the reason why
それこそ本当の理由なんだ
Wow oh oh ohoh oh
The pain and the pleasure All come together
痛みも喜びも全て噛み締めて
There's no reason why
僕に理由なんていらない

 

 

 

 

By    tomatonage3...